lauantai 15. joulukuuta 2012

jos sä tahdot niin..

Tää on ollu yks kummallisimmista viikoista. Olin niillä sokkotreffeillä, sain sovittua sen typerän riidan kaverin kanssa ja olen ollut ihan kuollut töissä.. Mutta niin, niistä deiteistä..



Ne meni hyvin. Hän on todellinen herrasmies ja kaiken lisäksi juotiin alkoholii keskellä viikkoa. Vaihdettiin numeroita ja sen jälkeen on aika paljon tekstailtu. Hän kehuu mua kauniiksi, ihanaksi ym. enkä ole tottunut sellaiseen. Uskon hänen kuitenkin olevan aivan vilpitön. Tuntuu kuitenkin oudolta, kun ikäeroa on aika monta vuotta.. Ei nyt sentään niin paljoa, että hän voisi olla isäni tms. mutta.. No, hän vei mut eilen leffaan. Sen jälkeen oltii muutamilla ja yhtäkkiä, keskellä lumista katua lumisateessa, hän suuteli mua. Tykkäsin siitä ja tunsin olevani jossain romanttisessa elokuvassa, jossa poika ottaa tyttöä niskasta kiinni ja suutelee. Juteltiin paljon kaikenlaista ja lopuksi hän saattoi mut kotiin.

Mun pitäis olla helvetin ilonen mutta silti mua pelottaa. Pelkään aloittaa uus suhde, pelkään etten ole valmis. Tunteet ja järki menevät taas vastakkaisiin suuntiin. Pelkään, että taas sattuu.




jos sä tahdot niin, olen sulle joku aivan muu
jos sä tahdot niin, olen virhe joita tapahtuu
jos sä tahdot niin, tulen jouluksi kotiin
jos sä tahdot niin, en enää lähde uusiin sotiin
jos sä tahdot niin, jään vahtikoiraksi ovelles, tai painan pääni
sun povelles



1 kommentti:

  1. Hei, sain nyt blogikutsuja läheteltyä että nyt pitäisi olla semmonen tullu sullekin :)

    VastaaPoista