sunnuntai 9. joulukuuta 2012

ÄLÄ

Oon kyllä sellasen sopan itelleni saanu keitettyy etten tiiä miten pääsen sieltä pois ilman et johonkuhun sattuu. Olin perjantai iltana tosi ahdistunu ja kaipasin vaan jotakuta pitämään musta kiinni.. Tiesin olevani typerä ja laitoin yhelle tyypille viestiä, joka sitten tuli mun luo ja nukkus mun vieressä. Olisin varmaan hyppinyt riemusta kattoon, ellei.. Niin, tämä tyyppinen on sellainen, joka pitää yhteyttä joka päivä ja selvästi haluaisi olla jotain enemmänkin kuin vain kaveri. Ja mä en todellakaan halua siltä yhtään mitään. Välil must tuntuu et mä olisin sille joku addiktio ja pakkomielle. Ja katusin koko viestiä heti sen jälkeen, kun olisin sen lähettäny.. Ei se mun ahdistus mihinkään kadonnut vaan tais jopa lisääntyä. Se roikkuu mussa ku joku takiainen, tai silt must tuntuu. Ja jos en heti vastaa johonki viestii ni sit tulee "ootko vihanen""onko kaikki hyvi" jne.. En jaksa tollasta. Vittu rajansa kaikella.

Ja hän, jota oikeesti kaipaan.. Ei siitä enempää.



jätä mut rauhaan koska en saa henkee
päästä mut irti koska en saa henkee
mä räjähdän kohta koska en saa henkee
tuli on irti ja mä ne saa henkee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti